Mjesečna naknada
19,90 KM
Postanite klijent do 31.12.2023. godine i ostvarite benefit Paket usluga po izboru bez naknade u trajanju od 6 mjeseci.
Sa Raiffeisen Paketom usluga možete raditi stvari koje volite a banka će uraditi ostalo. Uživajte u prednostima kao što su popusti zasnovani na broju obavljenih transakcija, podršci 24/7 i mnogim drugim.
Aplicirajte online za transakcijski račun i birajte Paket po Vašoj mjeri bez naknade u trajanju od 6 mjeseci.
Uložite energiju u stvari koje su zaista važne - Vaše uposlenike i klijente. Poštedite se brige oko upravljanja sa nekoliko računa i iskoristite naše popuste koje ostvarujete na osnovu broja obavljenih transakcija. Naš MEDIUM Paket usluga je sve što Vam je potrebno.
Osigurajte si više vremena za važne stvari u životu: Vaše preduzeće i Vašu porodicu. Šta ako Vam nešto zatreba mimo radnog vremena? Nema problema. Tu smo kada god Vam je to potrebno. Non-stop, čak i nakon radnog vremena. 24 sata na dan, 7 dana u sedmici.
Kada su u pitanju Vaš novac i Vaši podaci, potreban Vam je snažan i pouzdan partner koji će biti uz Vas. Mi smo dio Raiffeisen porodice, najbolje banke u Srednjoj i Istočnoj Evropi. Pružamo usluge za 16,8 miliona klijenata u 2.000 poslovnica u corporate, retail i investicionom bankarstvu.
Ovo su naši Paketi za mala i srednja preduzeća. Bez obzira da li se radi o startup-u ili postojećem preduzeću imamo za svakoga po nešto.
Ukoliko aplicirate online za transakcijski račun možete birati Paket po Vašoj mjeri bez naknade u trajanju od 6 mjeseci.
19,90 KM
23,90 KM
29,90 KM
* Realizacija plaćanja putem Internet bankarstva za pravna lica BEZ NAKNADE se ne odnosi na plaćanje naloga iznad 10.000 KM i plaćanje naloga
sa opcijom "HITNO - brzi prenos sredstava na račun druge banke."
** Npr. ako standardna naknada za obradu kredita iznosi 1,50%, popust od 20 procentnih poena se obračunava na sljedeći način: 1,50% - 20
procentnih poena = nova niža naknada za obradu kredita 1,30%
*** Prosječno mjesečno kreditno zaduženje uključuje sljedeće proizvode u Raiffeisen banci: iskorišteni limit po transakcijskom računu,
iskorišteni limit po business kartici i kredit.
Prvo Vas usmjeravamo na naš online proces podnošenja zahtjeva. Potom tražimo od Vas da popunite osnovne podatke kako biste započeli sa procesom.
Nakon toga želimo da saznamo nešto o Vašem poslu. Potrebno je da popunite, potpišete i priložite dokumente koje ste unaprijed pripremili. Za ovo je potrebno malo Vašeg vremena i pažnje. Pobrinite se da imate pri ruci potrebne dokumente.
Na kraju analiziramo Vaše dokumente koje ste priložili uz zahtjev. Potom Vas pozivamo da potpišete ugovor u Vama najbližoj poslovnici.
Aplicirajte online za transakcijski račun i birajte Paket po Vašoj mjeri bez naknade u trajanju od 6 mjeseci!
Račun koji banka otvara pravnim licima za obavljanje poslova unutrašnjeg platnog prometa. Poslovi platnog prometa obavljaju se za gotovinsko i bezgotovinsko plaćanje, a na osnovu prethodno popunjenih naloga za plaćanje.
Omogućava putem SMS poruke direktno slanje upita o stanju transakcijskog i deviznog računa - i to 24 sata dnevno, neovisno o radnom vremenu banke. Također, ova usluga omogućava i primanje dnevnog izvještaja o promjenama po transakcijskom računu i to u vrijeme koje klijent odabere - 08:00, 12:00 ili 16:00h.
Usluga koja omogućava direktan pristup računima preduzeća 24h dnevno, bez obzira na radno vrijeme banke, te uz maksimalnu sigurnost i primjenu najsavremenijih zaštitnih tehnologija.
Kartica namjenjena firmama za sigurno bezgotovinsko plaćanje roba i usluga, isplatu gotovine u zemlji i inostranstvu, u okviru ugovorenog limita potrošnje, za pravnu osobu, odnosno krajnjeg korisnika kartice. U okviru Paketa usluga moguće se opredijeliti za jednu ili više kartica u zavisnosti od kreditnog boniteta klijenta.
Prilikom apliciranja za kredit/garanciju uz Paket usluga ostvarujete pravo na nižu naknadu za obradu kredita/garancije.
Usluga koja omogućava polog pazara na dnevno-noćnom trezoru u roku od 24h, neovisno o radnom vremenu banke.
Ukoliko koristite Paket usluga PRO imate mogućnost ostvarivanja komunikacije sa Vašim Sales Manager-om u poslovnici ili Agentom Kontakt Centra (e-mail-om, telefonskim ili video pozivom), ovisno od toga koji oblik komunikacije više preferirate.