{}
Complementary Content
Tools
 

Obavijest o poslovnicama koje će raditi prema novom konceptu poslovanja od 03.07.2023. godine

 

Obavještavamo cijenjene klijente da, prateći trendove digitalizacije na bankarskom tržištu, Raiffeisen banka nastavlja transformaciju svoje poslovne mreže. To znači da će sada dodatne poslovnice raditi prema novom konceptu poslovanja.

Uplate, isplate i ostali blagajnički poslovi na šalteru će od 03.07.2023. godine u poslovnicama navedenim u nastavku biti mogući svaki radni dan do 12:00 sati. Ostale usluge će biti na raspolaganju klijentima tokom cijelog dana, te će zaposlenici Banke biti na raspolaganju ukoliko su im potrebne dodatne informacije ili pojašnjenja. Ovo znači da prilikom dolaska u poslovnicu klijente dočekuje zaposlenik koji rješava njihove upite ili ih upućuje odgovarajućem bankaru kao partneru koji nudi sveobuhvatnu kako savjetodavnu tako i servisnu podršku, te ih educira o digitalnim servisima banke i pogodnostima njihovog korištenja.

Poslovnice u kojima će uplate i isplate na šalteru Banke biti moguće do 12 sati

Filijala Goražde, Titova bb

Filijala Pale, 4 juni br 17

Filijala Konjic, Suhi do bb

Filijala Velika Kladuša, Maršala Tita " Diletacija C "

Filijala Visoko, Alije Izetbegovića 1

Filijala Kakanj, Alije Izetbegovića bb

Agencija Stari Grad, Štrosmajerova 10

Agencija Grude, Mate Bobana 2b

Agencija Tomislavgrad, Brigade kralja Tomislava bb

Agencija Gradača, H. K. Gradaščevića bb

Agencija Zvornik, Svetog Save bb

Agencija Ključ, Branilaca BIH bb

Agencija Bugojno, Bosanska 4

Agencija Žepče, Stjepana Tomaševića bb

 

NAPOMENA: Informacija o poslovnicama koje od ranije posluju prema novom konceptu poslovanja dostupna je na: https://raiffeisenbank.ba/vijesti/obavijest-o-poslovnicama-koje-ce-raditi-prema-novom-konceptu-poslovanja-od-18052023-godine

 

U okviru svih pomenutih poslovnica dostupni su BankomatiQ, multifunkcionalni bankomati na kojima je moguće koristiti sljedeće usluge, a koje su se do sada obavljale na blagajni navedenih poslovnica:

  • UPLATE I ISPLATE SA SVIH RAČUNA kartičnih, a-vista i računa po kojima je klijent ovlašten po računu,
  • PLAĆANJE RAČUNA uz niže naknade do 80% u odnosu na transakcije obavljene na šalteru banke,
  • PRENOS NA VLASTITE RAČUNE kao i na račune po kojima je korisnik ovlašten u banci,
  • PREGLED STANJA RAČUNA otvorenih u banci (tekući račun, štednja, kredit),
  • MINI IZVOD prikaz posljednjih deset promjena po računu,
  • PROMJENA PIN BROJA u samo četiri koraka bez dodatnih troškova,
  • PREPAID dopuna za mobilne mreže Telekom operatera u BiH: BH Mobile, HT Eronet, M:tel,
  • UVID U AKTUELNE PONUDE za proizvode i usluge prilagođene potrebama naših klijenata,
  • UPLATA POLOG PAZARA ZA PRAVNA LICA besplatna usluga uplate pologa pazara.
  • BESPLATNA USLUGA ISPLATE SA RAČUNA PRAVNIH LICA 

Na ovim uređajima sve transakcije je moguće obavljati 24 sata, 7 dana u sedmici.

 

Podsjećamo da su klijentima na raspolaganju digitalni servisi za fizička i pravna lica koji omogućavaju poslovanje s Bankom bez dolaska u poslovnicu, kada klijent želi:

Na vrh