{}
Complementary Content
Tools
 

Novi koncept rada od 01.07.2020. godine

 

Obavještavamo cijenjene klijente da će od 01.07.2020. godine  poslovnice Stari Grad 2, Unitic i Alipašina u Sarajevu, te agencija Mostar 3 poslovati prema novom konceptu, pored poslovnica Ciglane, Grbavica, Tuzla 1 i Zenica 1 koje već rade po ovom konceptu.

Izmjenjen način rada ovih poslovnica podrazumijeva mogućnost obavljanja svih bankarskih usluga osim gotovinskih i bezgotovinskih transakcija što znači da neće biti moguć platni promet za fizička i pravna lica.

Uposlenici Banke će i dalje pružati sve prodajne usluge kao i do sada, te će biti na raspolaganju klijentima ukoliko su im potrebne dodatne informacije ili pojašnjenja.

U okviru pomenutih poslovnica dostupni su CASH POINT bankomati na kojima je moguće koristiti sljedeće usluge, a koje su se do sada obavljale na blagajni navedenih poslovnica:


UPLATE I ISPLATE SA SVIH RAČUNA
kartičnih, a-vista i računa po kojima je klijent ovlašten po računu 

PLAĆANJE RAČUNA
uz niže naknade do 80% u odnosu na transakcije obavljene na šalteru banke

PRENOS NA VLASTITE RAČUNE
kao i na račune po kojima je korisnik ovlašten u banci 

PREGLED STANJA RAČUNA
otvorenih u banci (tekući račun, štednja, kredit)

MJENJAČNICA
iz EUR i USD valuta u KM valutu bez potrebe korištenja bilo koje kartice

UVID U AKTUELNE PONUDE
za proizvode i usluge prilagođene potrebama naših klijenata

MINI IZVOD
prikaz posljednjih deset promjena po računu

PROMJENA PIN BROJA
u samo četiri koraka bez dodatnih troškova

PREPAID
dopuna za mobilne mreže Telekom operatera u BiH: BH Mobile, HT Eronet, M:tel

UPLATA POLOG PAZARA ZA PRAVNA LICA
besplatna usluga uplate pologa pazara bez čekanja u redu na šalteru banke

Na ovim uređajima sve transakcije je moguće obavljati 24 sata, 7 dana u sedmici.

 

Podsjećamo da su klijentima na raspolaganju digitalni servisi za fizička i pravna lica koji omogućavaju poslovanje s Bankom bez dolaska u poslovnicu, kada klijent želi, te niz drugih prednosti:

  • Sigurnost – maksimalna sigurnost uz primjenu najsavremenijih tehnologija
  • Dostupnost – mogućnost korištenja usluge 24 sata dnevno bez obzira na radno vrijeme Banke
  • Ušteda vremena - bez čekanja u redovima na šalteru
  • Ušteda novca – povoljnije naknade za realizaciju naloga

 

Više informacija o uslugama u segmentu Raiffeisen digitalnih servisa možete pronaći na linkovima navedenim u nastavku:

Na vrh