{}
Complementary Content
Tools
 

Obavijest za klijente - iPoslovnice

 

POSLOVNICE KOJE ĆE OD 04.01.2021. GODINE RADITI PREMA NOVOM KONCEPTU POSLOVANJA (iPoslovnice)

 

Obavještavamo cijenjene klijente da je u toku izmjena načina rada Raiffeisen poslovnica. Poslovnice koje posluju prema novom konceptu nose naziv iPoslovnice i u njima će uposlenici Banke dalje pružati sve prodajne usluge kao i do sada, te će biti na raspolaganju klijentima ukoliko su im potrebne dodatne informacije ili pojašnjenja. Ovo praktično znači da prilikom dolaska u poslovnicu klijente dočekuje zaposlenik koji rješava njihove upite ili ih upućuje odgovarajućem bankaru kao partneru koji nudi sveobuhvatnu kako savjetodavnu tako i servisnu podršku, te ih educira o digitalnim servisima banke i pogodnostima njihovog korištenja.

iPoslovnice svoje usluge klijentima pružaju na dva različita načina, a detaljnije informacije o novim i postojećim iPoslovnicama su navedene u nastavku:

iPoslovnice uz mogućnost obavljanja svih bankarskih usluga koje od 04.01.2021. počinju s radom prema novom konceptu

  • Filijala Banja Luka 2
  • Agencija Laktaši
  • Agencija Mrkonjić Grad
  • Agencija Kotor Varoš
  • Filijala Mostar
  • Agencija Mostar 2 (Musala)
  • Filijala Čitluk
  • Agencija Čapljina
  • Filijala Zenica
  • Agencija Zenica 2
  • Agencija Zavidovići
  • Agencija Žepče
  • Filijala Tuzla
  • Agencija Lukavac
  • Agencija Živinice
  • Agencija Banovići
  • Filijala Bijeljina
  • Agencija Zvornik
  • Agencija Ugljevik
  • Filijala Brčko
  • Agencija Orašje
  • Agencija Odžak
  • Filijala Bihać

 

Postojeće iPoslovnice uz mogućnost obavljanja svih bankarskih usluga

Postojeće iPoslovnice uz mogućnost uplate i isplate na CASH POINT bankomatima, za fizička i pravna lica

  • Centar
  • Skenderija
  • Stari Grad 1
  • Pale
  • Filijala Novo Sarajevo
  • Agencija Hrasno
  • Agencija Nova Otoka
  • Agencija Ilijaš
  • Agencija Vogošća
  • Agencija Novi Grad
  • Filijala Ilidža
  • Agencija Hrasnica
  • Agencija Hadžići
  • Agencija Dobrinja
  • Agencija Istočno Sarajevo
  • Ciglane
  • Stari Grad 2
  • Unitic
  • Titova
  • Mostar 3
  • Tuzla 1
  • Zenica 1
  • Agencija Otoka
  • Agencija Brčko
  • Agencija Bijeljina
  • Agencija Bihać
  • Agencija Banja Luka 3

 

 

U okviru svih pomenutih poslovnica dostupni su CASH POINT bankomati na kojima je moguće koristiti sljedeće usluge, a koje su se do sada obavljale na blagajni navedenih poslovnica:

  • UPLATE I ISPLATE SA SVIH RAČUNA kartičnih, a-vista i računa po kojima je klijent ovlašten po računu 
  • PLAĆANJE RAČUNA uz niže naknade do 80% u odnosu na transakcije obavljene na šalteru banke
  • PRENOS NA VLASTITE RAČUNE kao i na račune po kojima je korisnik ovlašten u banci 
  • PREGLED STANJA RAČUNA otvorenih u banci (tekući račun, štednja, kredit)
  • MJENJAČNICA iz EUR i USD valuta u KM valutu bez potrebe korištenja bilo koje kartice
  • UVID U AKTUELNE PONUDE za proizvode i usluge prilagođene potrebama naših klijenata
  • MINI IZVOD prikaz posljednjih deset promjena po računu
  • PROMJENA PIN BROJA u samo četiri koraka bez dodatnih troškova
  • PREPAID dopuna za mobilne mreže Telekom operatera u BiH: BH Mobile, HT Eronet, M:tel
  • UPLATA POLOG PAZARA ZA PRAVNA LICA besplatna usluga uplate pologa pazara bez čekanja u redu na šalteru banke. Na ovim uređajima sve transakcije je moguće obavljati 24 sata, 7 dana u sedmici.

 

Podsjećamo da su klijentima na raspolaganju digitalni servisi za fizička i pravna lica koji omogućavaju poslovanje s Bankom bez dolaska u poslovnicu, kada klijent želi:

Na vrh