{}
Complementary Content
Tools
 

Poslovnice koje će od 01.10.2022. raditi po novom modelu - LIGHT CASHIERLESS

 

Obavještavamo cijenjene klijente da, u skladu s digitalnim trendovima, Raiffeisen banka nastavlja transformaciju načina rada svoje mreže poslovnica te da će od 01.10.2022. godine u poslovnicama navedenim u nastavku uplate, isplate i ostali blagajnički poslovi na šalteru biti mogući svaki radni dan do 12 sati.

Tokom cijelog dana uposlenici Banke će i dalje pružati sve prodajne usluge kao i do sada, te će biti na raspolaganju klijentima ukoliko su im potrebne dodatne informacije ili pojašnjenja. Ovo praktično znači da prilikom dolaska u poslovnicu klijente dočekuje zaposlenik koji rješava njihove upite ili ih upućuje odgovarajućem bankaru kao partneru koji nudi sveobuhvatnu kako savjetodavnu tako i servisnu podršku, te ih educira o digitalnim servisima banke i pogodnostima njihovog korištenja.

 

Poslovnice u kojima će uplate i isplate na šalteru Banke biti moguće do 12 sati

  • Agencija Ljubuški
  • Agencija Gračanica
  • Agencija Srebrenik
  • Agencija Odžak
  • Agencija Novi Grad (Filijala Prijedor)
  • Agencija Prnjavor
  • Agencija Derventa
  • Agencija Šamac
  • Agencija Modriča
  • Agencija Zavidovići
  • Agencija Novi Grad (Filijala Novo Sarajevo)
  • Agencija Dobrinja
  • Agencija Istočno Sarajevo
  • Agencija Vogošća
  • Agencija Čapljina
  • Agencija Živinice
  • Agencija Lukavac
  • Agencija Kotor Varoš
  • Agencija Laktaši
  • Agencija Brod
  • Agencija Mrkonjić Grad
  • Agencija Kozarska Dubica
  • Agencija Kiseljak
  • Agencija Jelah
  • Agencija Teslić

 

U okviru svih pomenutih poslovnica dostupni su BankomatiQ, multifunkcionalni bankomati na kojima je moguće koristiti sljedeće usluge, a koje su se do sada obavljale na blagajni navedenih poslovnica:

  • UPLATE I ISPLATE SA SVIH RAČUNA kartičnih, a-vista i računa po kojima je klijent ovlašten po računu,
  • PLAĆANJE RAČUNA uz niže naknade do 80% u odnosu na transakcije obavljene na šalteru banke,
  • PRENOS NA VLASTITE RAČUNE kao i na račune po kojima je korisnik ovlašten u banci,
  • PREGLED STANJA RAČUNA otvorenih u banci (tekući račun, štednja, kredit),
  • MINI IZVOD prikaz posljednjih deset promjena po računu,
  • PROMJENA PIN BROJA u samo četiri koraka bez dodatnih troškova,
  • PREPAID dopuna za mobilne mreže Telekom operatera u BiH: BH Mobile, HT Eronet, M:tel,
  • UVID U AKTUELNE PONUDE za proizvode i usluge prilagođene potrebama naših klijenata,
  • UPLATA POLOG PAZARA ZA PRAVNA LICA besplatna usluga uplate pologa pazara.
  • BESPLATNA USLUGA ISPLATE SA RAČUNA PRAVNIH LICA (Pogledajte na kojim lokacijama je dostupna ova funkcionalnost).

 

Na ovim uređajima sve transakcije je moguće obavljati 24 sata, 7 dana u sedmici.

 

Podsjećamo da su klijentima na raspolaganju digitalni servisi za fizička i pravna lica koji omogućavaju poslovanje s Bankom bez dolaska u poslovnicu, kada klijent želi:

Na vrh