Obavještavamo cijenjene klijente da, u skladu s digitalnim trendovima, Raiffeisen banka nastavlja transformaciju načina rada svoje mreže poslovnica te da će od 01.10.2022. godine u poslovnicama navedenim u nastavku uplate, isplate i ostali blagajnički poslovi na šalteru biti mogući svaki radni dan do 12 sati.
Tokom cijelog dana uposlenici Banke će i dalje pružati sve prodajne usluge kao i do sada, te će biti na raspolaganju klijentima ukoliko su im potrebne dodatne informacije ili pojašnjenja. Ovo praktično znači da prilikom dolaska u poslovnicu klijente dočekuje zaposlenik koji rješava njihove upite ili ih upućuje odgovarajućem bankaru kao partneru koji nudi sveobuhvatnu kako savjetodavnu tako i servisnu podršku, te ih educira o digitalnim servisima banke i pogodnostima njihovog korištenja.
Poslovnice u kojima će uplate i isplate na šalteru Banke biti moguće do 12 sati |
|
U okviru svih pomenutih poslovnica dostupni su BankomatiQ, multifunkcionalni bankomati na kojima je moguće koristiti sljedeće usluge, a koje su se do sada obavljale na blagajni navedenih poslovnica:
- UPLATE I ISPLATE SA SVIH RAČUNA kartičnih, a-vista i računa po kojima je klijent ovlašten po računu,
- PLAĆANJE RAČUNA uz niže naknade do 80% u odnosu na transakcije obavljene na šalteru banke,
- PRENOS NA VLASTITE RAČUNE kao i na račune po kojima je korisnik ovlašten u banci,
- PREGLED STANJA RAČUNA otvorenih u banci (tekući račun, štednja, kredit),
- MINI IZVOD prikaz posljednjih deset promjena po računu,
- PROMJENA PIN BROJA u samo četiri koraka bez dodatnih troškova,
- PREPAID dopuna za mobilne mreže Telekom operatera u BiH: BH Mobile, HT Eronet, M:tel,
- UVID U AKTUELNE PONUDE za proizvode i usluge prilagođene potrebama naših klijenata,
- UPLATA POLOG PAZARA ZA PRAVNA LICA besplatna usluga uplate pologa pazara.
- BESPLATNA USLUGA ISPLATE SA RAČUNA PRAVNIH LICA (Pogledajte na kojim lokacijama je dostupna ova funkcionalnost).
Na ovim uređajima sve transakcije je moguće obavljati 24 sata, 7 dana u sedmici.
Podsjećamo da su klijentima na raspolaganju digitalni servisi za fizička i pravna lica koji omogućavaju poslovanje s Bankom bez dolaska u poslovnicu, kada klijent želi: