- Predstavljeni rezultati poslovanja Banke u 2017. godini
- Što veća dostupnost kroz tradicionalne i digitalne kanale
(Sarajevo, 17.04.2018.) – “S ponosom želim istaći da je protekla godina za nas bila veoma uspješna te da je Raiffeisen i dalje jedna od vodećih banaka na ovom tržištu. U svim segmentima našeg poslovanja smo tokom godine bili zaista aktivni, te smo prateći dinamični razvoj tehnologije radili na prilagođavanju naše ponude u oblasti digitalnih servisa. Činjenica da smo u 2017. godini plasirali više od milijardu novih kredita, potvrđuje našu opredjeljenost podršci bh. ekonomije. Nasuprot tome, povećanje depozita za 298 miliona KM potvrđuje povjerenje klijenata te snagu Raiffeisen branda“, izjavio je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke, te sa zadovoljstvom dodao da je posvećenost Banke poslovnom odnosu s klijentima rezultirala novim klijentima za preko 40.000.
Tokom godine, Banka je klijentima ponudila uslugu Raiffeisen bankarstvo na Viberu za jednostavno i brzo poslovanje s Bankom te redizajnirala web stranicu u nastojanju klijentima olakša pristup informacijama. Također, provedene su aktivnost na modernizaciji poslovne mreže koja trenutno broji 98 poslovnica.
Dodatnu potvrdu ispravnosti poslovnog modela Raiffeisen banke u protekloj godini predstavljaju priznanja renomiranih svjetskih magazina Global Finance i Euromoney za Najbolju banku u BiH, ali i za Najbolju digitalnu banku.
„Zahvaljujući klijentima koji su nam ukazali povjerenje, bili smo u mogućnosti da naš poslovni uspjeh podijelimo sa zajednicom u kojoj djelujemo gdje smo fokus stavili na podršku najosjetljivijim segmentima društva, prije svega djeci. Stoga smo u skladu sa našom strategijom održivosti tokom 2017. godine podržali ukupno 95 projekata usmjerenih na djecu i osobe sa posebnim potrebama, a za ovu svrhu je Banka izdvojila 800.000 KM“, dodao je g. Dobnigg.
I u 2018. godini, Raiffeisen banka će nastojati da se s poslovnim izazovima suoči na najbolji mogući način te da klijentima ponudi maksimalan kvalitet usluge kakav zaslužuju. I dalje će fokus biti na unaprjeđenju digitalnog bankarstva te na jačanju veza s klijentima kojima Banka kontinuirano nastoji biti fer partner u poslovanju.